tirsdag 18. november 2008

Bukse "Bare veldig søt"

HPIM1626

HPIM1625HPIM1631

Bukse sydd på bestilling i en varm kjempefin lilla velour. Fargen kommer virkelig ikke frem på bildene uansett hva jeg prøver på, her blir den veldig kald. Utrolig synd!
Jeg håper den nye eieren kan forestille seg hvordan den egentlig ser ut... litt sånn tryll tryll. :-) Men fargene på velouren, ribben, blomstene og knappene harmonerer veldig i virkeligheten. Jeg trenger nytt kamera!

Blomsten er laget av ett av mine yndlingsstoffer fra Adly Bergan. Jeg har bare en liten stoffbit som jeg har vært så heldig å få av Heidi. Gjett om jeg ble lykkelig da den kom i posten! Fantastisk stoff!
Jeg har pyntet blomsten med noen knapper i råsa, for å matche ribben.

Str. 74-92

Buksa finnes i butikken.

1 kommentar:

Hello sa...

Det var verkligen ett passande namn på den byxan!

Du gör så fina grejer och jag försöker ofta kommentera, men det trasslar ofta och kommentarerna kommer inte fram! Jag gillar i alla fall dina saker jättemycket!