torsdag 5. juni 2014

Redesign: Star Wars Red Light

DSC_4632

Denne kjolen klippet jeg for en evighet siden, men jeg har hatt den liggende på vent. I dag var dagen da den skulle sys. Endelig!

Jeg har tatt utgangspunkt i en t-skjorte kjøpt fra USA og deilig myk velour.
Ermene er 3/4 lange, en lengde jeg syns er virkelig feminin og helårs-vennlig. Kjolen kan brukes både sommer og vinter.

Jeg har pyntet med 3 forskjellige vintage knapper for å gi den litt Shamusjarm. Jeg ELSKER knapper!

Denne kjolen er for stor til meg, slik at jeg kommer til å legge den ut for salg.
Størrelsen er en god 40, med en skikkelig deilig og feminin passform.
Bor du i nærheten av Flekkefjord er du hjertelig velkommen til å komme og prøve.
Ellers sender jeg selvsagt over hele landet.

Ønsker du mål på kjolen, ta kontakt på mail: shamu@speilbildet.com

Pris: 999,- + Porto

Dette er en One OF A Kind kjole, så det gjelder å være raskt ute om du ønsker noe unikt som ingen andre har. Star Wars kjoler skaper mye positiv oppmerksomhet, og det er virkelig moro å være en leken kvinne i en ellers travel hverdag.

Have fun! Tjohei!

DSC_4633

Ingen kommentarer: