onsdag 11. mars 2015

Retro hengslebukse til baby


Jeg har kost meg med den eldgamle, fineste retromønsterboka som finnes! Børnetøj du selv kan sy, fra 1979! Lykke!

Denne buksa sydde jeg ett par eksemplarer av da Alea var liten, men nå hadde jeg lyst til å lage en gøy babyutgave i størrelse ca 68. 

Stoffene er gamle hyllevarmere fra hyllene mine, opprinnelig fra stoff og stil. 
Solgule knapper, turkis lomme og belegg i selene og knallrøde kanter. Lykkelige syøyeblikk!
Lommen har fått en pyntesøm. Det er det lenge siden jeg har gjort. 

Håper dere liker den!


4 kommentarer:

Unknown sa...

Å så herlig, ELSKER den!
Igjen ønsker jeg at jeg hadde en liten en.. Satser på barnebarn med tiden.
Del den gjerne på mitt link party på bloggen idag og i morra. Gratis reklame har aldri skadet noen :)

rockefår sa...

Morsom og glad, absolutt shamu!

Tone Irén sa...

Ååå den var kuuuul! Den minner meg om første tiden på Sykroken, når vi hadde Günther dilla! ;) Superskjønn!

Shamu sa...

Ja, dette er guntherdille som henger igjen. Elsker den boken enda. Hehe