søndag 15. september 2013

En aldri så liten bukseproduksjon…

DSC_3574

I sommer har jeg sydd bukser i størrelse 5-6 år, da jeg hadde lite av det
i utvalget mitt.
Siden jeg har kjøpt en del nye stofer i det siste, fant jeg ut at jeg ville bruke litt av lageret mitt på disse.
Nydelige stoffer som har blitt liggende på vent til rette formål, this was it!

DSC_3577

Det øverste stjernestoffet har jeg fått av min gode venn Jubel en gang for mange år siden.
Jeg husker hun sydde en guttejakke i det som ble så nydelig. Da jeg så den fant jeg ut at jeg måtte spare stoffet, nå kunne jeg ikke vente lenger.

Det mellomste er deilig stripete jersey med blå ribb og blå stjerne. En skikkelig passende unisexbukse, noe det ikke alltid er like lett å lage.

Den nederste buksen er i nydelig apejersey. HElt fantastisk stof som jeg nå kun har luerester igjen av.
Buksen er solgt, og jeg er sikker på at den får ett godt hjem.

Hva syr du om dagen?

DSC_3580

Ingen kommentarer: