søndag 12. mai 2013

Jakke “Lillepille Pellefant”

DSC_3136

Det er knallgøy å få jakkebestillinger når man får helt frie tøyler.
Da blir den kanskje seendes sånn ut som dette. Jeg er fornøyd med de hoppende elefanter og glade retrofarger.


DSC_3122

Små barn trenger elefanter i hverdagen.
Hvorfor det? Det skjer så uendelig mange magiske øyeblikk i ett barns liv, og en elefant er jo kjent for å aldri glemme noe. Denne jakken kommer til å romme mange magiske minner og øyeblikk i lang tid fremover.

DSC_3146

Jeg har sydd jakken i brun mellomriflet cord og retromønstret babycord.

DSC_3159

Jeg har pyntet med elefanter på begge ermene, samt en mammaelefant fremme på hofta.
Hvite knapper som elefantøyer, pynt i halsen og pynt på hetta.

DSC_3156

Hele jakken er foret med retroGLADstoff, noe som gjør det ekstra GØY å kle av og på seg.

DSC_3149

Kunden ønsket spiss hette, og det er jo nesten obligatorisk på SHAMUjakker.

DSC_3139

Og når man får en lang kul alvehette, da blir man ekstra glad, faktisk!

DSC_3147

Nå håper jeg damen og den lille mottakeren blir fornøyd.
Jakken er prøvd på min datter som bruker ett hakk støre jakker, slik at den er ikke så baggy i ermene som den skal være.
Det ordner seg når riktig mottaker får den på seg.

Størrelse: 110 med ekstra levetid i lang ribb som kan brettes.


DSC_3126

5 kommentarer:

Anita sa...

Bruker du oppskrift eller dikter sjøl?

Anita sa...

Veldig søtt med sånn spiss hette :)

Ella sa...

Kjempefin! Jeg falt veldig for hetta jeg også! :0)

Annwes sa...

Ååå, det var ei herleg jakke!! Eg diggar dei friske, fine elefantane og den gjennomførte retro-stilen!

Manja sa...

Fantastisk fin jakke! Forseggjort og fin. Elsker elefanter!