lørdag 3. november 2012

Jeg har stoffdealere, og jeg elsker det!

I løpet av siste uka har jeg fått en sekk stoff av en god venninne og en pose stoff fra min faste stoffdealer. Jeg kjenner meg ekstatisk! Bare sjekk godbitene!

Dette stoffet er vel mildt sagt noe av det fineste jeg har hatt. Dessverre er det bare en liten bit, så en mappe og litt detaljer skal jeg grave ut av den, og det FORT. Det skal nytest!



Her er stoffene jeg falt for i sekken, en del bomull og en god del elskelig crimplin. Det skal bli bukser, vesker, mapper, og kjoler til MEG! Jippi!



Disse stoffene skal bli kjoler til meg. Det midterste har glitter i seg, det er så psyko at det er KULT!



Disse fikk jeg av stoffdealeren min i Flekkefjord, det er alltid like spennende når han kommer med poser.. Jeg kjenner meg YR! Sjekk det nederste, det er en skatt!


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

Posttausa sa...

Å for ei lykke å få slike skattar! Eg har og nylig fått DET ultimate retrostoffet! La det akkurat ut på bloggen:)
Det nederste stoffet du viser har eg i lilla/rosa, to gardinlengder. Det er såå fint. Fekk det av ei dame, dvs. dei hang fortsatt oppe i vinduet då eg såg dei og ho plukka dei ned til meg då eg uttrykte mi begeistring:)) Heldige oss:D

duBedåre sa...

Ph guri malla, her var det mye snasent og spennende! Og enda mer snasent blir det når du får transformert stofene til fantastiske plagg. Gleder meg til å se resultatene!

God søndag, med symaskin eller familien. Eller begge deler?