fredag 9. november 2012

Høstmesse i Flekkefjord

Sist helg var jeg og min kjære mor på messe i Flekkefjord. Husflidlaget, som vi er medlem i, hadde messe midt i byen, og der måtte man jo være med.
Gjett om det var moro!
Fredag var en ganske rolig dag, men lørdag tok det heeeelt av. Knallgøy å hilse på så masse koselige mennesker, så TUSEN TAKK til dere som kom innom og gjorde min helg MORSOM!

Det kom en liten omtale om messen i avisen AGDER, med fokus på CArol på 81 år som solgte lodd. Kjempesøt dame! HEr er det også MASSE bilder fra messen, deriblandt de under her som jeg har lånt. (Foto: Stanley Kvinlaug)

Her er bildene fra standen min.

Photo 03.11.12 20 03 01
Min mor til høyre og jeg til venstre.
Har dere sett så nydelige tepper hun lager? Hun fikk solgt flere i helgen, samt ølvotter, sjal og sokker. Jeg fikk solgt luer, sjal, LP skåler, notatbøker, mapper, vesker, kjoler og bukser.

Photo 03.11.12 20 03 07 (1)
Dette bildet ble brukt i avisutgaven i AGDER, lokalavisen vår. Kanllmorsomt å få være med, med en liten hyggelig omtale under bildet. KJEKT!


Photo 03.11.12 20 03 50 (1)
Vi skravlet og koste oss, spiste, lo og solgte. KNALLGØY helg!

5 kommentarer:

Maja sa...

Så flotte bilder. Kjekt at både du og mamman din fikk solgt litt også. :)

Maja sa...

Hvor er det klesstativet som er i forgrunnen på det ene bildet kjøpt forresten?

Shamu sa...

Jeg har fått det fra en klesbutikk som la ned her i byen. Veldig praktisk, men litt tungt.

reSIRIkulert sa...

Det er kjekt å vere med på messe :) Og de har jammen stått på og laga mykje fint.
Siri

Annwes sa...

Det såg gøy ut, tusen takk for titten!