tirsdag 22. mars 2011

Shamukjole “The day after tomorrow”

DSC_8065-3

Kjole sydd på bestilling til Gry Hege som nylig kjøpte DENNE kjolen.
Nydelig dame som elsker farger og morsomme klær, akkurat på en prikk min målgruppe; damer som elsker å være damer og som ikke er redd for å hente frem barnet i seg. Fantastisk!

Jeg håper virkelig Gry Hege blir fornøyd med denne kjolen.

DSC_8068

Kjolen er sydd i Svart og lime velour. Den svarte fra S&S, mens den lime-fargede er fra Kreaktiv på kvadrat. En nydelig farge i en nydelig stoffkvalitet. Der må jeg nok innom og handle mer fleece skjønner jeg. Smilefjes
Halsen er kantet med svart blonde, svart sirkel og egentrukket knapp. Tjohei, jeg er jo blitt en racer-freser på knappetrekking!

DSC_8070

Nede på skjørtet har kjolen fått en blomstrete sirkel som pent rammer inn lime og hvite sirkler, avsluttet med en orange fargeklatt av en knapp. Ja til farger i hverdagen!

DSC_8071

Ermene er også avsluttet med en blomstrete kant. Oppfriskende, hint av sommer og duft av lykkelige blomster.
Herlighet, hva mer kan man ønske seg?

DSC_8073

Lang alvehette foret med pterol ribb. Deilig kræsj mot den limefarga ryggen på kjolen. Man skal også synes bakfra, nemlig.

Kjolen er i størrelse 44.

DSC_8077

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine kjoler du har sydd. Du er så flink og gratulerer med alle nominasjonene. :))

Tudelidu sa...

Så kul!

Hobbymegher sa...

Knallfin!!
Moro å se alt det flotte du lager!

Klem, Torunn. :)

Villblomsten sa...

Flott den var :-)