mandag 14. februar 2011

Shamukjole “Mormors sommerminner”

DSC_7662

Jeg fikk en nydelig sommerkjole fra mormor i størrelse altfor-stor.
Stoffet var rett og slett nydelig og luktet sommer. Hva gjør man da?
Man kan enten sy den inn, eller klippe den opp, ødelegge den, bygge den om og lage noe helt, helt nytt og spennende.
Jeg lagde noe nytt og spennende.

I kombinasjon med ett rødt vintage stoff, foræret av en søt dame, lagde jeg en deilig sommerkjole i størrelse 36.
Jeg er jo ingen størrelse 36 selv, men dette skulle bli bursdagsgave til verdens søteste reservemamma for min datter.

Nå håper jeg Tone både passer den og liker den.

DSC_7669
DSC_7667DSC_7671

2 kommentarer:

primrose sa...

Herleg sommarkjole i nyyydelege rødfargar. Ein kjole å bli glad av:)

Unknown sa...

Nydelig og søt ! :D