onsdag 3. juni 2009

Jeg lovte dere actionbilder – Here we go!

HPIM2839

Sist uke sydde jeg en bukse til minstemor, en REDESIGNBUKSE.
Da jeg skulle prøve den dagen etter, oppdaget jeg at jeg hadde gjort årets Blonde tabbe… jadda!
Jeg hadde klippet av bolen på bodyen for å lage ribb av den, men langt i fra tenkt over at det kunne være lurt å måle vidden på den… så buksen passet den, men seg en god del etter hvert skritt Alea gikk… haha.. det så lite teit ut.


I går klippet jeg den opp og sydde den til slik at den passet slik den var ment å skulle. Finally!


Buksa sitter som ett skudd og er superduper deilig!!!

Konklusjon: Body fungerer klabbert til ribb i livet og i føtter. Genialt, morsomt og originalt!

 
HPIM2835 HPIM2834

5 kommentarer:

Berna Marie sa...

Helledussen for en nydelig modell! Og buksa var flott, jeg skal ta med meg tipset om å bruke bodyer som ribb, det var genialt!:)

SiriR sa...

Så søt hun er i sin fantastisk kule bukse!
Og body som ribb var et smart tips!!

Eva-Lilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MissClueless sa...

Kjempekule ting du lager! Genialt å skape om gammelt til nytt i disse gjenbrukstider :o)

Villblomsten sa...

Buksen ble kjempeflott !! :-)
og tunikaen i innelegget nedenfor ble også kjempeflott !!