lørdag 17. mars 2012

Heklet resteveske “Loppiskjærleik”

DSC_1449

Jeg er som tidligere nevnt i full gang med å slanke mitt “enorme” garnlager.
Jeg har blogget om dette grønne, ultrastive litt merkelige garnet HER. 
Det er ett garn som mamma kjøpte på loppemarked, litt hampaktiv, men det skal være 100% bomull.

Garnet fikk jeg, og nå har det blitt en supersøt liten veske som jeg faktisk bruker hele tiden som tilleggsveske.
Jeg har brukt den til turnskoklær, hekletøy, matvarer og nå ser jeg at jeg også kan bruke den til en tur i parken med Agder og viiiin…. sånn bortsett fra at jeg tviler på at det er så populært med vinsmaking i parken her i byen. Smilefjes som blunker

Heklebrikken er kjøpt på Fretex og knappen er arvet.
Alt i alt kostet vesken meg mange timer med kos + ca 15 kroner.

DSC_1450

Ingen kommentarer: