mandag 16. juni 2008

Jeg har fått Award!



Jeg har vært så heldig å fått en Award av Hege og Vibbedille. Tuuuuusen takk skal dere ha!!!
U make my day! :-)

Jeg vil gjerne sende den videre til 5 bloggere som gleder meg med sine kreative blogger.
Det er fryktelig vanskelig å bare plukke ut 5, men jeg sparer resten til neste gang ;)

CecilieGrut - Hun maler de mest fantastiske bilder. Sååå meg! Elsker maleriene hennes. Bloggen er også kjempesøt og koselig.

Naima - En svensk blogger som tryller med stoffer. Hun er en mester til å sette sammen stoffer, og en dame jeg ser opp til.

Lises - Fordi hun er superkreativ og skriver på en festlig måte som treffer minst meg :-) Også deler hun min veskegalskap. hehe..

Mereteveian - Fordi hun bruker masse tid til å lære oss å leke med bloggen og finne muligheter vi ikke ante fantes. Takk for det!

Jubel - Fordi hun er like sygal som meg, og fordi vi deler nøyaktig samme smak på barnetøy og fordi hun rett og slett fortjener det :-)

4 kommentarer:

ceciliegrut sa...

Tusen tusen takk snille deg!

Jubel sa...

Tusen takk vennen, søt og snill du er! :) *klemme*

Naíma´s sa...

Åh så glad jag blir! Tack snälla.

Anonym sa...

Takk for den, det er alltid moro å bli lagt merke til! Og ekstra kjekt er det når det er bloggere man selv er begeistret for som gir utmerkelsene!