torsdag 12. juni 2008

Bøllehatt "Pippi holder utkikk"

063

Dette er en skikkelig gjenbrukshatt jeg digger tvers gjennom, ikke bare fordi jeg digger pippistoffet, men fordi alt bare er rester.
Og når rester kan bli noe så kult, ja da kan man virkelig ikke klage!
For selv om janteloven sier at man ikke skal syns egne produksjoner er kule, så liker jeg å trosse den når jeg faktisk ER fornøyd med noe.. hehe.. er jeg rar da? Eller kanskje bare litt påvirket av Pippis energi gjennom symaskinen?

Pippi troner nå på toppen av ett barnehode om ikke så lenge, håper jeg.
I mellomtiden troner hun på toppen av bunnen av ett par jeans som var gått ut på dato.
Skråbåndet er nytt da... noe nytt og noe gammelt sier de jo, de som kan det.

Størrelse: 1-3 år

Bøllehatten kan kjøpes på butikken på hjørnet.

Ingen kommentarer: