onsdag 9. april 2008

Kjole "Sommersol"

HPIM0318

Skikkelig gul kjole! Det liker jeg!

Jo mer farge, jo mer gøy!

Stoffet er vintage fra min pure barndom. Sengetøy, utrolig mykt og deilig!
Denne kjolen passer veldig godt til orange mudd-bukser og orange eller gul genser.
Til sommeren er den jo deilig med bare en liten bleie under, samt solhatt og solbriller :-)

Størrelsen er 80, kan brukes fra 74, bare at den blir lenger da.
Den har kjempefin passform, en smal modell.
Mønsteret har jeg tegnet selv.

Jeg kommer til å sy flere av denne, bare i større størrelser da min datter bare må ha en slik nå når våren nærmer seg.

1 kommentar:

Cronchios sa...

For en herlig kjole!! Forstår godt at lille Alea må ha en slik en!!Og så flink du har vært som har designet den selv....dyktig!!!

ps..hvordan går d med den loddrette luggen..hihi

Stooor klem fra Tonepusemamma:-))