søndag 6. april 2008

Henglsebukse "Blå kjøretur"

HPIM0306

Denne buksen er sydd på bestilling til en liten gutt på 2 år.
Mammaen ønsket en bukse som gikk i blått med applikasjon av bil, gravemaskin eller traktor.

Jeg har brukt myk dongeri fra KID, opprinnelig sengetøy men utrolig deilig til barneklær.
Som fór har jeg brukt ett vintagestoff funnet i en gammel kiste på loftet hos mamma.

HPIM0307

Applikasjonen er en liten bil, mens motivet på stoffet er blomst fra fór-stoffet.
Applikasjonen er pyntet med vintage knapper som en venninne har fått av en gammel slektning.

HPIM0309

Buksen er i størrelse 3 år, men med ekstra lange ben, beregnet for oppbrett. Man skal jo se det kule stoffet på innsiden også ;-)
Med denne løsningen kan buksen brukes lenge.

Kanten nede er kantet med tvillingsøm.

Nå er jeg spent på om den faller i smak :-)

HPIM0310

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lekker bukse. Tenker både mamman og gutten blir fornøyde jeg. :-)

Jes sa...

coola byxor :)

Anonym sa...

wow. vilka härliga hängselbyxor med fin applikation!
tack för kommentaren på min blogg :-)

GOBLIgobli sa...

Verkligen superfina byxor!! Applikationen, färgerna, modellen...
Me like! :-)

Shamu sa...

Tusen takk alle for koselige kommentarer!!

Det er så koselig å se at det er besøk på bloggen min! :-)