mandag 24. mars 2014

Mandagsplaner...

Akkurat nå er mannen på handletur, ungene rydder rommet og pusser tenner og jeg sitter og planlegger hva jeg skal sy i kveld og utover uka. 
Jeg har vært skrekkelig syk i over 5 uker nå, og endelig kjenner jeg energien er på vei tilbake. Jeg er klar til å skape igjen! 

I kveld skal jeg syven Marimekkoveske til en dame i Flekkefjord Husflidslag, den skal leveres på onsdag så det er fint å bli ferdig i kveld. 
Marimekko er alltid gøy og ikke minst populært. Jeg gleder meg til å vise den til dere. 

Hva skal du gjøre i kveld? 



2 kommentarer:

Unknown sa...

5 uker er veldig lenge. Godt at energien er på vei tilbake igjen! God bedring til deg:-) Kos deg med skapingen....

Unknown sa...

A few readers either took offense to, or vehemently disagreed with our analysis that replica handbags Molycorp (MCP) was headed lower based upon rare earth prices and the valuation of the replica wathces company when looking at their earnings potential moving forward. It was our view that shares would head to levels below the $10/share threshold and gucci replica that is in fact the case now. Shares are now trading at $9.77/share and with the company's earnings due out this week we would recommend chanel replica covering the bearish positions readers may have set up. This is a double digit gain on the downside and we do not want to play the wild card that earnings are here. If one hermes outlet must keep the bearish trade on, please use house money to do so.