torsdag 24. januar 2013

Mappe “Dina”

DSC_2924

Mappe sydd på bestilling.

2 kommentarer:

Misemor sa...

Hei. Kan jeg spørre deg om symaskinene dine? Ser du har to overlocker, er det noen spesiell grunn til det? Jeg skal kjøpe meg en overlock etterhvert, men vil gjerne finne ut mest mulig først. Takknemlig for alle tips! =)
Hilsen Tone =)

Shamu sa...

Hei Tone, og takk for ALLE de koselige tilbakemeldingene du gir meg. Du får meg til å smile! :-))))
Jeg har ikke 2 oerlockmaskiner, jeg har en overlock, en coverlock og selvsagt en symaskin.
Min overlock; Babylock Imagine, er en dyr sak, men verdt hver en krone. Jeg hadde kjøpt den om att og om att og om att tross at den er så mye dyrere enn mange andre populære maskiner.
Den har luftitreingssystem, dvs at du trenger ikke fikle med pinsett for å tre maskinen, den trer seg selv. Den har også automatisk trådspenning som sparer deg for en MASSE trøbbel.
JEg har hatt en vanlig overlock som skulle være bra, men jeg byttet. :-)

Det er min anbealing. :-)

Klem