onsdag 19. desember 2012

Kjole “Summer in the winter”

DSC_2681

Jeg fikk en bestilling på en kjole i størrelse 164, en størrelse jeg ikke har sydd i før.
Jeg valgte å teste Kreativ sitt ZAZOU mønster, da jeg liker mønstrene hennes veldig godt.
For å teste om størrelsen stemte, sydde jeg en kjole til min datter i str 122/128, hun bruker 122 til vanlig.
Mønsteret var supert! Det eneste jeg endret var lengden på de korte ermene, opprinnelig lengde syns jeg var for kort.

DSC_2688

Jeg hadde liggende en prikkete velour som jeg valgte å bruke, og for å pynte den sydde jeg på en “hekleblonde” og en rosa knapp.
I halsen valgte jeg hvit ribb for å bryte og ta igjen blonden.

Kjolen ble supersøt, og lille frøken snupp ELSKER den.

DSC_2691

Ingen tvil om at det er noen som har savnet å leke modell!

DSC_2682

Her ser man detaljene på blonden veldig godt. Jeg kunne godt hatt noen meter av denne kjenner jeg. Supersøt!

DSC_2685

6 kommentarer:

Anita Cecilie sa...

Veldig søt kjole. Kledde jenta godt. Ekstra fin med knappen foran.

Kirsti sa...

Nydelig kjole!

Annwes sa...

Eg kan godt skjønne at ho likar denne kjolen!Stilig og søt, passar både sommar og vinter!

God jol!

syfruen sa...

Veldig søt kjole =)

BirjitB sa...

Så nydelig ein kjole!:)

LilleLeo sa...

Kjolen var utrolig skjønn! Herlige fargetoner på nydelig jente.