fredag 2. april 2010

Redesignkjole “Logistikk, statistikk og øl”

DSC_1048 
For en stund siden skulle jeg ut med jobben og spise etter en spennende dag med Workshop. Da MÅ man ha ny kjole, sånn er det bare!

DSC_1107
Kjolen er skikkelig redesign og miks av to veldig forskjellige verdener; “Flower Power” og “Vi savner Flower Power”… tog du ann?

Jeg kjøpte ett skjørt på Fretex fra de glade Hippietider, supersmalt i livet og HØYT.. sånn helt opp under puppene skulle det jo helst være. Jeg klager ikke: Mye stoff til meg!
Disse skjørtene er forholdsvis dyre, selv til Fretex å være, men guriland så utrolig kule og unike de er!
Skjørtet ble klippet opp og smalnet inn og sydd i figur, koblet sammen med en svart topp som ikke fikk leve sitt kjedelige liv lenger ble det en veldig deilig, myk og morsom kjole, som ja også fungerer å drikke øl i.

Jeg pyntet brystet med en stjerne, samt kantet ermene med samme stoff så det skulle se litt mer MEG ut. Jeg likerr sånn nemlig.
Stjerna fikk en treknapp i midten. Det er sånn man bare må ha.

Størrelse: 38/40 og masse brukt.
DSC_1054

Ingen kommentarer: