mandag 4. januar 2010

Redesignbukse “Life goes on”

HPIM4056

Min søster har ett imponerende klesskap. Det er like moro hver gang hun rydder i det, noe vi her i huset syns er altfor sjelden.
Vi er nemlig så heldige å få de store søppelsekkene hver gang, og innholdet fordeles i 3 hauger:
- 14 åringen kaprer det som passer henne
- Jeg kaprer det som passer meg
- En stor redesignhaug med egnede klær som skal få nye liv

Dette er en herlig jeans  26 som nok ikke har vært brukt så mye.
Den ble klippet opp med formål om å bli to nye plagg;
- bukse str 122
- skjørt str 92/98

HPIM4047

Buksen måtte klippes opp i sidene og sys inn en del for å få riktig vidde.
Linningen og beltehempene er klippet/sprettet av og det er satt på ribb i livet og nede i føttene.
Det er pyntet med fargerike knapper på låret, samt at ene buksebeinet har fått ett nydelig bånd rundt hele.
Båndet fikk jeg en gang av Jubel, tusen takk vennen!! 


Life goes on

Min sønn har adoptert buksen, planen var da å gi denne bort i gave… hmm.. vi får nå se hvordan det går med den saken.

HPIM4055

1 kommentar:

Hello sa...

Vilken härlig syskonmatchning!