torsdag 17. september 2009

Shamukjole “Elsker livet”

HPIM3516

Ett bilde sier mer enn tusen ord… denne kjolen hadde ikke trengt å blitt presentert med navn når man har sånne fantastiske bilder av kjole med lykkelig eier inni!

Bildet er av min aller beste, skjønneste og mest omsorgsfulle venninne.
vi har kjent hverandre siden vi var babyer og har ufattelig mye moro historie sammen.
Uheldigvis så bor vi ett stykke fra hverandre, ergo ses vi så altfor sjelden. Jeg savner henne hele tiden…

I går skulle jeg endelig få treffe henne, hun skulle nemlig holde foredrag i Sandnes, på Sandnes Brygge.
Foredraget dreide seg om “Tankens Kraft”, basert på Louise L. Hays filosofi.
Linda er nemlig sertifisert Heal Your Life kursholder.
Lokalet var overfyllt av mennesker, minst 60 stykker fant vi ut i etterkant, og alle var like entusiastiske i etterkant av det over 2 timer lange foredraget.
Fantastisk opplevelse og jeg gleeeeder meg til kurset i Oktober!!

Siden jeg skulle treffe Linda omsider, måtte hun få den etterlengtede jule/bursdagsgaven jeg hadde lovet henne.
Hvem sa noe om at jeg er treg? Den som venter på noe godt osv.. hehe..

Kjolen ble heldigvis godt mottatt og ble båret under foredraget.
Damen bak kjolen.. *kremt* meg… var fryktelig stolt, den satt jo som ett skudd på den vakre damen som er så fyllt med kjærlighet til livet og alle rundt seg.

HPIM3503 HPIM3502

Kjolen er sydd av brun og grønn fleece, vintage gardinstoff, vintage babydynetrekk, hvit ribb, treknapper og masse masse kjærlighet.

* De hvite detaljene og den hvite lille kreppbiten fra babydynetrekket, symboliserer begge renhet, tilgivelse og ny start.
* Blomstene og treknappene symboliserer naturen, livet og deilig energi.
* Vintage detaljene symboliserer nytt liv, skape noe nytt av gammelt betyr igjen å gi livet en ny sjanse.
* sirklene symboliserer at livet vårt går i en ring, kjærligheten vi sender ut kommer tilbake slik at vi igjen kan gi enda mer kjærlighet til de rundt oss, på den måten går kjærligheten i en evig sirkel.. magi!



HPIM3500

8 kommentarer:

SiriR sa...

Stilig kjole og fine tanker bak. Kan skjønne du var stolt da din venninne hadde den på:)

Mari sa...

Kjempefin kjole:)

duBedåre sa...

WOW, det er nok den flotteste Shamukjolen hittil! Utrolig fine og harmonerende stoffer, fint snitt. Mansjettene på ermene gjør at den ser veldig "kosete" ut samtidig som den er elegant. Jammen bra det var en bestevenninne som endte opp med den! Din stolthet er deg vel forundt!

Og jammen godt å se at du har fått igang symaskinen og sygleden igjen, jeg har lurt på hvor det ble av deg... Du pleier jo å poste nye innlegg med nye produksjoner i en imponerende hastighet!

Anonym sa...

Å du å du....nok ein flotte kjole :)Du er berre heilt utrulege til å trylle fram lekre kjolar.Fantastisk!Gledar meg til neste du lagar.God helg :)mvh grethe

Beata sa...

Jättefin!

Kaja sa...

Otroligt fin!

Titom sa...

Nydelig kjole og nydelig veninne. Dere er heldige som har hverandre.

sipusa sa...

Nydelig kjole, for gode venner gjør man jo sånn med masse kjærlighet og glede, det er sikkert og visst:-D