torsdag 13. august 2009

Babysett “Würden Elefanten auf vift”

HPIM3430

En kollega av meg har blitt onkel til en liten jente som bor i Tyskland.
Nå skal han ned og hilse på, og hadde da lyst til å ha med noe unikt i gave, fra Onkel Patrick.
Aldeles herlig syns nå jeg, og særlig når jeg fikk helt frie tøyler! Hurra!
Vi ble enige om en kjole og en bukse, i myke gode stoffer som er bare perfekt for en liten nysgjerrig kropp.
Settet er sydd i brun ribb, varm lilla (som er umulig å fange på film, her blir den blålig) velour
og en herlig gul og lilla elefant jersey som jeg har gledet meg til å sette saksa i.
Sterner og knapper til pynt, en liten stjerne verdig.

Kjolen er sydd i str 1-2 år, men kan brukes før ved å brette opp ribben og trekke opp ermene. En posete effekt blir bare ekstra kul syns jeg.
HPIM3428
HPIM3435

Buksen er sydd i str 9-18 mnd, og kan som kjolen: brettes opp i ribben slik at den får en perfekt posete passform i starten.
HPIM3432
HPIM3434 


Tekst på tysk (jeg håper den er noenlunde riktig oversatt… *knis* Jeg setter all min lit til
Google Translate.. *gulp* ):

Ein Kollege von mir hat Onkel zu einem kleinen Mädchen und lebe in Deutschland.
Nun ist er nach unten und treffen sich, und wollte, haben mit etwas einzigartig in Geschenk von Onkel Patrick.
Ich denke, absolut wunderbar, und vor allem, wenn ich völlig freien Lauf! Hooray!
Wir haben uns auf ein Kleid und eine Hose, in weichen Materialien gut, die einfach perfekt für ein merkwürdiges Stelle.
Das Set besteht aus Rippen braun, lila heißen (was unmöglich ist, um über den Film, hier sind die bläulich) Velours
und einem schönen gelb und lila Elefanten Trikot, dass ich freuen uns auf die Verwirklichung Schere in.
Stern und Tasten für die Dekoration, ein kleiner Stern verdient.
Kleid ist in Größe 1-2 Jahre, kann aber verwendet werden, vor dem Roll-up Rippen und ziehen Sie den Ärmeln. Ein Baggy-Effekt ist nur cool, denke ich.
Hosen sind auf in der Größe 9-18 Monate, und die Kleidung: eingehüllt in die Spüle, so dass es eine perfekte Passform Baggy am Anfang.

6 kommentarer:

hverdags-mamma sa...

Me laik!

Kjempeflott!

Litefrø sa...

Så utrolig stilig!!!

sylysten sa...

Stilige klær;o)
Og stilig blogg;o)
Har ikke vært hos deg før, men her var så mye snask, at her må jeg bare følge;o)
Ha en fin helg.
Linda;o)

rockefår sa...

Morsomt!

Du og jeg har jammen lik smak, har liggende en lignende kjole, (bare omvendt ift armer og bol) og bukse som skal hentes imorra! Tok bilder som blei liggende igjen i kameraet til pappa i ferien!

Hobbymegher sa...

Kjempeflott sett, Shamuen!!!
Stor klem, Lille-T.

Henriettes hus sa...

Knallkul bukse :)
Du er bare HELT superflink å sy.
Skal prøve meg selv på å sy en bukse til prinsen, men tviler på det blir så fantastisk kult så dine klær :)

Ha en strålende mandag !

Henriette ;)