mandag 29. desember 2008

Shamubag "Absolutely Mummy"

HPIM1770HPIM1766

Min mamma er en stor inspirasjonskilde når det gjelder håndarbeid og kreativitet, hun er også en av de som gir meg mest ros og som virkelig liker det jeg gjør.
Hun reklamerer i det vide og det brede, og det er moro!!

Hun har en svart marimekkoveske som hun fikk da hun giftet seg i vår, så nå syns jeg hun trengte en brun slumreveske.

Dette er julegaven til min kjære mamma.

Jeg har sydd vesken i brun cord og brun mønstrete stoff fra Stoff og Stil.
På ene siden er det en stor lomme som lukkes med en hvit knapp, på andre siden er det applikert ett hjerte i samme stoff, hjertet er pyntet med knapper.

Innsiden er gjort i samme mønstrete stoff, for å skape en helhet og litt liv og røre.
Det er 3 gode lommer på innsiden til lommebøker, sjokolade og solbriller.

Mamma ble veldig fornøyd, heldigvis! :-)

HPIM1771

Ingen kommentarer: