fredag 26. september 2008

Shamubag "Jolly babe"

HPIM1195

Er ikke dette stoffet bare sinnsykt kult?!
Det er funnet på Fretex i en skattekrok på loftet. Jeg trodde jeg skulle dø da jeg fant det. Helt utrolig fantastisk, både mønster og farger!
Man blir jo så glad!

Jeg har foret vesken med orange vevd vintage duk, samt puttet en blomstrete glad lomme på innsiden.
Vesken kan lukkes med en stor brun knapp.

Veskens mål: 38x33 cm, hanken er 85 cm lang.

Du finner vesken i butikken.

HPIM1193
HPIM1196

4 kommentarer:

OTiiBE sa...

Nydelig veske!! Liker alt du lager jeg :D Derfor får du en award av meg :) (sjekk blogen min)

Klem Otiibe

Anonym sa...

Det var da utrolig mye fint du har sydd, du er flink. Godt å se at du er i form igjen.
Ha en riktig fin uke.

Vibeke sa...

De handlenettene var bare knall!
Kjempeflotte ting du lager!

Klem fra Vibeke

Villblomsten sa...

Kjempflotte ting du lager :-)
og flott retro-stoffer !! :-)