søndag 30. desember 2007

Heklet kjole






Denne kjolen har designet og heklet selv.
Hadde egentlig ikke noen fast plan da jeg startet med den, annet enn at den skulle ha seler og være lilla og brun.
Ting er tatt etterhvert, og jeg er rimelig stolt.. hehe...

Jeg kan ikke så mange hekleteknikker annet enn fastmasker, staver, halvstaver og dobbeltstaver. Så blondene er tatt ut av hodet ved prøve og feilemetoden. Jeg aner ikke om dette er noen såkalt "riktige" blonder, men det fungerte da... :-)

Det som er så fint med hekling er at man kan begynne å hekle hvor som helst og når som helst på plagget... man kan designe etterhvert. DET liker jeg!

5 kommentarer:

Lise sa...

Så flott! *må lære meg å hekle* Ønsker deg et riktig godt nytt år! :-)

Shamu sa...

Tusen tusen takk Lise!!! :-)
Og godt nytt år til deg også!

Anonym sa...

Tack för kommentarerna på min blogg. Denna kjolen var ju jättefin. Jag kan tyvärr inte virka (hekle) så bra.

Klockarbarn sa...

Det var jag som skrev alldeles nyss.
Klockarbarn

Anonym sa...

Så fin liten søt kjole og fine farger!!:-)

Og for ei søt og blid lita jente inni:-D