mandag 2. juli 2007

Shamuperm "Blå"





Jeg syns passet mitt er sååå kjedelig!!! Ergo, jeg fant ut at jeg måtte sy ett passomslag med plass til visakort (shopping shopping!).
Sånn at når jeg en gang uti detblå får råd til å dra på "ydenlanstur", så kan jeg la mann og barn sitte og spise is, mens jeg handler m&m's og Pisang Ambong på tax freen, uten veske!

Da jeg var ferdig med min lille "oppfinnelse", så så jeg en positiv overraskelse, og en negativ overraskelse.
Den fine pyntesømmen på visakort lommen var lit feilberegna, så lommen er en "smule trang.. hehe... men, jeg klarer å skvise kortet littt nedi da...
Det positive var at shamupermen også passer til andre små A7 størrelses bøker, som kalendere, notatbøker osv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

den blei jo bra den jo....... planer om å laga flerne av de eller???

Shamu sa...

Åssen det? Ville du og hatt en eller? hehe...

Anonym sa...

Kjempekul!!!

Heidi