onsdag 20. juni 2007

Tilbakemeldinger

Her kommer diverse tilbakemeldinger jeg har fått på shamutaienes nye eiere og testpersoner
:-)

Sjokoladekrem:
I dag var jeg og hentet pakke på Posten.
Og for en nydelig Shamutai som møtte meg! Det er virkelig noe av det flotteste jeg har sett.
Og da jeg skulle til å knyte den på meg, grep mannen inn og lurte på om jeg ikke kunne ta den på ham i stedet
Han likte den veldig godt!
Gleder meg til å få testet mer i morgen. Den minner meg om Oreo kake i fargene, og det elsker jeg!
Takk for handelen !

Nå har vi fått testet litt mer, og "Sjokoladekrem" er så absolutt godkjent i bruk! :-)


- Elinmor -

Epleslang:
Etter at jeg endelig fikk "Epleslangen" min, som må være den fineste MT i hele verden, er det ikke like gjevt å trille vogn lenger.
Verken for meg eller lillesnuska. Hun stortrives på magen, og jeg kan bære i en evighet (2 1/2 time er rekord, og da MÅTTE vi inn)
Jeg har ikke prøvd andre MT-er, men det trenger jeg heller ikke, for dette designet passer meg perfekt.
Den er god og stødig, og personlig laget til Elise og meg.
Shamu, du er blitt en enormt flink sydame, som jeg er ganske misunnelig på :-)

-Torild-


Mors Epler:
Denne har jeg prøvd og den er bare SUPERGOOOOD!
Kan bekrefte at shamutai er en kjempegod mei tai som virkelig er verdt investeringen!
Jeg har prøvd mange MTer og vet at det er store forskjeller ute å går blant de som lager.
Denne besto testen, var kjempegod!
Godt polstret og føltes veldig stødig og støpt til kroppen :D :D


-Heidi/PlutseligBAby-

Boble Drama:
"Har bare ett ord....... WOW!!! Boble drama var bare så utrolig lekker!!
Mye finere enn på bildene, faktisk.
Imponert over hvor god og myk den er; flott sydd også.
Lillebror var trøtt og grinete, så jeg fikk ikke helt dreisen på å knyte den på oss. Men vi prøver igjen i morgen tidlig.
Gleder meg til å vise fram Shamutaien min etterhvert"

- Elinmor -


Grønne Striper:
"Når jeg fikk sønnen min, synes jeg egentlig ikke noe om alt dette bæresnakket som var, med MTer og sjal og det som var.
Jeg hadde en babybjørn, men den likte ikke sønnen min.
Etter å ha lest og hørt alt skrytet MTene fikk, spurte jeg om shamu kunne sy en for meg, og det gjorde hun
Ble helt gira når jeg fikk den, synes knytinga så vanskelig ut, men jammen greide jeg det ganske kjapt.
Nå bærer vi hver dag, både jeg og mannen min, og sønnen min elsker det!
Shamutaien min er rett og slett kjempelekker, jeg er utrolig fornøyd"

- Ronja -

Ingen kommentarer: