lørdag 9. februar 2013

Min gave til mamman min


DSC_3030
Den unge damen på bildet er min vakre datter Cathrine.

Jeg er skrekkelig, veldig masse, mye, uendelig GLAD i deg mammaen min!

M - O - T - H - E - R
"M" is for the million things she gave me,
"O" means only that she's growing old,
"T" is for the tears she shed to save me,
"H" is for her heart of purest gold;
"E" is for her eyes, with love-light shining,
"R" means right, and right she'll always be,
Put them all together, they spell
"MOTHER,"
A word that means the world to me.
Howard Johnson


Jeg har heklet ett sjal til mammaen min til morsdagen.
Hun fikk det i dag da vi ikke sees i morgen.
Sjalet matcher en lue hun har fått tidligere.
Jeg har heklet sjalet med englemasker i garnet Eskimo; 100% ull.
Deilig, mykt, varmt og lett sjal som jeg håper hun får mye glede av.


DSC_3028

Til slutt vil jeg dele en av mine favorittsanger av Sizzla.
Ekte FANTASTISK reggae, men også en sang med en dyp og deilig og god tekst.

Denne sangen er til min mamma, men like mye til alle mammaer der ute. Gratulerer med MORSDAGEN!

Thank You Mama!

1 kommentar:

mabrha sa...

Du poppet opp på siden til Komadyret, og da kom jeg på at vesle jenta mi har en bukse sydd av deg. Arvet etter jentene til Vigdis!