søndag 17. juli 2011

Shamubag “7 Seconds”

DSC_9726

Stoff som dette er det sjelden man kommer over.
Det er tidløst, det er nydelig, det er stødig, det er kvalitet og det beste av alt er at det er vintage; fult av sjel og kjærlighet og minner og ynde.
Jeg ELSKER dette stoffet, og hver gang jeg kommer over skatter som dette stopper tiden ca 7 sekunder – jeg blir fylt av yrende barnslig lykkerus.

DSC_9728

Vesken er foret med hvitt kraftig stoff og pyntet med en stor hvit knapp.
Dette er vesken du tar med på shopping om du skal handle melk, Biola, Champagne eller Love Brus fra Berentsen, min gjennom tidene YNDLINGSbrus.
Har du smakt den? Du får til og med plass til MANGE, og det bør du unne deg.. mye kjærlighetsbrus.

DSC_9731

Vesken rommer 3 gode lommer til ting du ikke vil miste.
Putt gjerne en liten notatblokk og en penn i den ene lommen, så kan du leve litt farlig og dra på besøk til venner uten å avtale på forhånd.
Er de ikke hjemme skriver du en lapp og henger på døren.
Retro og uendelig koselig!

Trenger du en kjærlighetsveske laget av 7 sekunders-lykkerus-stoff, så må du haste til butikken. 

DSC_9727

3 kommentarer:

rockefår sa...

Takk for sist - veldig hyggelig å hilse på deg/dere i byen!

Så mangre fine vesker som reiser gjennom maskinen din nå!

Fantastisk stoff ja, jeg hadde en liten bit av det, men nå er det bare til en applikasjon igjen. Ikke rart din kjære mente han kjente igjen mange farger og mønstre. Du har jo veldig god smak;-)


Lykke til med flytteforberedelser og ny tilværelse!

Klem fra Rockefår

Berna Marie sa...

Jeg elsker også det stoffet! Nydelig veske:))

Shamu sa...

Tuusen takk Berna Marie!

Rockefår - Det var utrolig gøy å se deg igjen. Det er jo så lenge siden.
Ikke minst var det moro å se så mange av dine ting på ett sted. Du er jo så flink!! Ikke minst har du god smak.. hhihi