mandag 24. mai 2010

Shamukjole “Yes, it’s Love”

DSC_2157  

Min beste venninne er en dame som aldri har sett gleden i å feire seg selv, eller aldri er vel ett sterkt ord, hun har ihvertfall ikke feiret sin egen bursdag siden den store “sweet sixteen” dagen en gang for noen år siden.
I år skulle det derimot feires med en fin samling venninner, masse god mat, god drikke og noen timers skravlings rundt bordet. En superkoselig kveld med mange fine ord, masse flotte gaver, mye latter og velfylte mager.. og til tider ustøe ben.

alg av bursdagsgave var ganske så enkelt.
En kjole måtte det bli, og da i velour.
Linda holder jenvlig kurs i tankens kraft, og i den forbindelse er hun særdeles glad i å bruke Shamukjoler – heldigen meg!!
Hun har 2 fleecekjoler fra før, og trenger da virkelig en som hun ikke smelter bort i nå på vårparten.
Siden “JA” er hennes yndlingsord, måtte det bli det på kjolen.
Fargene er valgt med omhu:
- Brun for å symbolisere at hun er bundet til jorden, alltid tilstede og alltid full av liv. Jord må til for å skape liv.
- Lilla er valgt da det er en velkjent åndelig farge. Den symboliserer bla klarsynthet og visdom, og dette er virkelig noe som kjennetegner denne jenta.

Nå håper jeg hun storkoser seg i den nye kjolen sin, så gleder jeg meg skrekkelig til livebilder som jeg kan låne og vise dere.
Kjolen satt nemlig som ett skudd!

Str. 36/38

DSC_2163 DSC_2165

3 kommentarer:

Moan sa...

Heldige venninne!
Super kjole :-)

Shamu sa...

Tusen takk Moan! :-))

Unknown sa...

Å den var kjempefin!! DU er flink!