tirsdag 9. februar 2010

Lørdagsgodt!

DSC_0331


Da vi kom hjem fra Mc Donalds på lørdag fant vi to store sekker på trappa.
Må man fortelle at ett dusin sommerfugler plutselig virvlet rundt i magen og tusen forventningsfulle tanker spratt rundt i hodet mitt i det jeg bar sekkene inn i huset?

Jeg er sååååå fornøyd!! Sekkene inneholdt dynetrekk og putevar i diverse varianter, og jeg plukket gladelig ut en mengde nydelige 70-talls skatter. Jeg er sååå heldig!!!

Her er det jeg tok vare på. Noen av disse fikk jeg to dynetrekk og to putevar av, ergo mye nydelig stoff!!

Jeg har allerede planer for vesker, kjole til voksen og barn, sommerskjørt, sommerhatter osv… YEY!!!

Har jeg sagt at jeg liker lørdager? :-)))
Tuuusen takk snilleste Ellen!!!

3 kommentarer:

Hello sa...

Det var sannerligen lördagsgodis av bästa sort! Lyllos dig!

rockefår sa...

Det var en fantastisk lørdagsoverraskelse!

Heldige du - kos deg med fortsettelsen! Jeg gleder meg til å se resultatene!

Berna Marie sa...

Ååå, det var virkelige nyydelige stoffer! Så heldig du er:)) For en herlig overraskelse!