søndag 8. november 2009

Shamubag “Friends with benefits”

HPIM3809

Denne vesken er helt fantastisk, om jeg får være en smule ydmyk… fnis…
Den ble sydd i Bergen da jeg besøkte min kjære venninne Kristine.
Vi startet som barselvenninner da vi har like gamle barn, så fant vi ut at vi begge elsket å sy, vi er like svimete, utadvendte, gale, morsomme, redde for å komme for sent, har menn som nok egentlig er brødre osv osv. Vi har utrolig mye til felles, og måtte da ha en sy/feste helg.
Denne vesken var alt jeg fikk sydd den helgen.. så ja… lit fest ble det nok.

En søt liten dachs er kjent for å være en like god venn som Kristine, ergo den kan være fin å ha med på tur… om du er like morsom som oss da og liker å skille deg litt ut.
Jeg elsker barnslige motiver på voksne produkter, så dette er virkelig Shamuish! :o))

Stoffet på utsiden er ekte vintage gardin fra det glade 70-tallet.
Innsiden er gul bomull.
Vesken har hele 3 lommer, så nå kan du sortere alt det du orker og vil men samtidig ha det moro.


Vesken kan kjøpes i butikken. Julegave?


HPIM3811

2 kommentarer:

LilleLeo sa...

Den har blitt oppkalt etter meg! :rørt: Jeg må bare legge til at fargene er finere irl, de er ikke fullt så skarpe som på bildet, etter hva jeg husker. Jeg gikk og tok på den hele helgen, den er så fiin! <3

Mari sa...

Kjempefin veske!:)