søndag 8. november 2009

Redesign Bukse “Svinebukse”

Alea trenger nye bukser, hun har nemlig strekt seg veldig den siste tiden og flere og flere bukser havner i redesignhaugen min. Ikke feil det heller. :o)
Denne gangen trengte jeg ett kjapt prosjekt for å få testet om jeg var blitt frisk fra svinet.
Redesign er og blir min dille, så da var det bare å stupe nedi haugen og finne noen morsomme utgangspunkt. 

Utgangspunktet:
* 1 stk body str 92
* 1 stk myk jeans str 92

HPIM3749

Bodyen ble kuttet på alle de riktige stedene, og sydd sammen igjen på de nye riktige stedene.
Buksen ble kuttet i livet, samt i strikken nede i foten.
Siden buksen er helforet måtte jeg sikksakke lagene sammen både i føttene og i livet før jeg kunne jobbe videre med den.
Ermene ble kule føtter og deler av kroppen på bodyen ble ribb i livet.

Resultat:
Fresh og fin bukse str 104! YEY!
HPIM3761 HPIM3760

Buksen er som en joggebukse i kvaliteten, deilig myk boltrebukse, perfekt for min duracelljente på snart 3 år.
Dessuten har hun masse å vokse i. Helt enkelt perfekt!

HPIM3764HPIM3765

1 kommentar:

fru-jansen sa...

Flott og kul bukse på en gang!
Tror du trygt kan friskmeldes!