fredag 25. september 2009

Shamukjole “Moose Money”

HPIM3521
HPIM3528

Vi har Norges fineste Volvo, sånn er det bare.
Da vi kjøpte den av noen hyggelige mennesker i Sandnes, ble vi enige om en litt spesiell deal.
Deler av kjøpesummen skulle betales i form av klær til 5 barn, klær til mor og vesker til stort sett hele gjengen. How cool!!!
”Moose Money” er siste del av betalingen og nå er vår kjære Elg vår… fniis…

Kjolen er sydd av brun og rosa fleece, pyntet med glade prikker og sirkler og treknapper.
Kjolen har alvehette og kontraster på ermer og kjolekant.
Herlig girlie kjole som funker til sofakos på hytta likefremt som venninnekveld- eller shoppingkjole.
HPIM3522

Båndet i midjen og sirkelen knytter kjolen sammen.
Treknappene gjør kjolen jordnær og full av naturlig sjel.
Akkurat som Oboy!

HPIM3525 

Størrelse 38

HPIM3527

5 kommentarer:

Heidi sa...

Knallfin!

rockefår sa...

Joda, dere har jo en av byens fineste volvoer, men dette var en morsom og skikkelig gammel betalingsform...

Men Volvoselgeren var jo både smart og heldig som skaffet seg så flotte og heilt orginale klær i bytte!

Flott kjole, Shamu!

Muviduki sa...

Skikkelig tøffe kjoler du lager! Psyker meg selv opp til å lage litt voksenklær selv. Det er liksom litt lettere å starte på små prosjekt:)

Litefrø sa...

Veldig stilig kjole!! Jeg har så lyst å prøve meg på en slik selv... men vet ikke om jeg tør...

Uansett, knall flott kjole!!!

Ikke værst å betele en bil med klær;)

Magisk sa...

Hei og tusen takk for titten - jeg er mektig imponert og legger deg til inspirasjonslisten min :) utrolig morsomme klær du lager