lørdag 26. september 2009

Shamukjole “Garage Go Crazy”

HPIM3586

Denne kjolen sydde jeg for en måned siden.. jeg er sabla kjapp til å få tatt bilder og blogget! Tadaaa!
Jadda, bedre sent enn aldri.

Vi skulle ha fest med jobben hvor lokalet var garagen.
Siden jeg ikke hadde vært der før (jobber i ett helt annet bygg) ante jeg ikke om det kom til å bli kaldt eller ikke. En fleecekjole hørtes helt perfekt ut i mitt hode, så da måtte vi få laget en kjole som dugde til party – fyllefest.. *kremt*
Som sagt så gjort!

Jeg elsker turkis og svart er en lovlig partyfarge, ergo komboen turkis og svart er ett velkjent syn i mine skap.
Dekorstoffet jeg har brukt her er små tøybiter jeg har arvet av Jofrids mamma. Ære være mennesker som ikke klarer å kaste avklippene sine..
Tryll tryll, der kom de til nytte og GJØR faktisk hele kjolen min.
Den som hadde hatt noen meter av dette nydelige jerseystoffet!
Turkis knapp i sirkelen blir den berømte prikken over i’en og jeg er HAPPY!
HPIM3590

Båndet i livet er holdt på plass av 3 vintage svarte knapper.
HPIM3591

Ermene er turkis ribb, samme ribb er brukt i halsen.
Formålet er å ha effekten av å ha en genser under kjolen samtidig som det skal friske opp en ellers mørk partysak.

Størrelse: 38

Konklusjon: Fleece på firmafest funker!

HPIM3593   HPIM3587

1 kommentar:

Hilde Søfting sa...

Hei
Har bare løst å sei at du e makelaus :-) Det finnes ikke så mange som klarer å få ut et budskap på en SÅ positiv og energisk måte som dere to ( takk til mannen din også:-)

Du er kjempekreativ, fantasifull, original og har pågangsmot, Dette trenger jeg sikkert ikke å si,men det er kanskje godt å høre likevel?
Jeg er typen som handler dyre klær på salg. Har masse greier liggende som ikke blir brukt. Ulike merker. Er ikke merkeopptatt, så derfor husker jeg ikke hva de heter. Uansett hadde det vært veldig kult om eg kunne sende deg noen plagg. Du kunne fått det meste, og som gjentjeneste kunne du laget en kjole/tunika til meg? Hva tenker du om det?
Det spørs vel kanskje om kor mykje du får? Det va som svarten at eg nettopp ha rydda i skapan...bare to
uke sia vi ordna oss ny skyvedørsgarderobe. Jaja
Du ruuuuler, uansett :-)
Klem fra Peibe