søndag 15. mars 2009

ShamuKjole "Längtan"

HPIM2256

Ikke er jeg svensk, men jeg er lett påvirkelig.
Jeg lengter etter våren og sommeren, og denne kjolen får meg enda ett skritt nærmere.
Hovedstoffene er i polarfleece og dekorstoffet er min mormors gamle bluse fra ca 1763 eller deromkring.. den er gammel jaffal. :-)
Det er helt fantastisk nydelig, og det er fyllt med deilig sjel fra Flekkefjord.

HPIM2259

Ermene er de opprinnelige ermene som jeg har sprettet av blusen. Disse har garantert vært med på bollebakst og kakaokoking.. ikke minst vaffelsteking.

HPIM2258

På skjørtet er det applikert en stor sommerlig blomst.
Den orange kjernen i blomsten er en bit av en gammel kaffeduk kjøpt på fretex, knappen er fra skattekisten min.

HPIM2257

Orange kantebånd i halsen tar opp fargen i blusen til mormor, hvit knapp i front siden jeg heter Shamu og ett pyntebånd under brystet som er pyntet med 3 gamle skjorteknapper, for detaljenes del.

-------------------------------------------
T I L S A L G S !
Dette er første voksnekjole jeg legger ut til salgs. Men det kommer garantert flere med tiden.

Prisene vil variere i forhold til detaljer, stoffer, lange og korte ermer, hette eller ei osv.
Følg med! Her kan du få deg en skikkelig unik gladkjole som ingen andre har!
Jeg syr aldri to like kjoler, så liker du denne bør du hive deg på mailen.
Førstemann til mølla. :-)

(Prisen finner du ved å gå inn på butikken)

2 kommentarer:

Jes sa...

Vilka fina klänningar du gjort, härligt färgglada :)

Anonym sa...

den kjolen er utrolig flott vennen. herlige farger