torsdag 14. juni 2007

Marimekko stoffer



Jeg har vært i byen og funnet en liten butikk med det fortreffelige navnet "Marimekko"!
Jeg visste ikke at man kunne få tak i marimekko stoffer her i byen engang, også viser det seg at vi har en hel butikk med ikke bare stoffer, men klær, sengetøy, duker, krus, mugger etc etc.. alt med marimekkodesign på!

De hadde ikke så utrolig mange stoffer i de mønstrene jeg liker best for øyeblikket... men de hadde noen jeg kunne venne meg til å like... så jeg kommer nok til å ta turen dit flere ganger.

Jeg kommer til å prøve å alltid ha Marimekko stoffer i stofflageret mitt, og det jeg har blir liggende på denne siden.
Prisen for MT med marimekko kommer derimot til å ligge høyere enn MT uten marimekko.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stiiiilige stoffer ja! Har den røde versjonen som liftgardin på kjøkkenet :)

Forøvrig, ang. seatinsert. Jeg kjøpte badehåndkle på Kid til bruk som frotté.

mie sa...

Hei! Liker det du lager VELDIG godt. Men jeg tror ikke marimekko hadde blitt kjempeglade hvis de oppdaget siden din. Hvis jeg ikke husker helt feil, er det nemlig ikke lov til å selge ting man har laget av Marimekkostoffer, man kan kun sy til eget bruk. Det har visst med copyrigt de har...