mandag 19. januar 2015

Monstertruck sett til liten baby

DSC_6176

Jeg har kommet godt i gang med å sy babyklær. Noe jeg faktisk ikke trodde jeg kom til å gjøre.. noen gang.
MEN, man endrer fort mening når man blir bestemor, og ikke minst er det knallgøy å sy babyplagg, så jeg greier nok ikke å stoppe selv om lille Hedwig vokser til.
Nå syr jeg i håp om at andre med små babyer, kunne tenke seg noen morsomme og lekne plagg, så dette settet har jeg lagt inn på butikken “Pernille” midt i gågaten i Flekkefjord.

DSC_6179

DSC_6173

Jeg har brukt mønster fra Heilt Spesiell og Jubel sin bok, og stoffer fra Sydilla, Kreativ og Stoff og Stil.
Knapper fra Lykkedragen.

Bodyen har knappelukning på skulderen og i skrittet, har en super fasong til smale barn og en deilig kvalitet i stoffene.
Buksen er supermyk og god over bleierumper. Den er deilig å ha på seg og lett å bevege seg i.

Begge plaggene har størrelse 62.


DSC_6177

Ingen kommentarer: