søndag 22. september 2013

3 små skjørt til ei lita jente

DSC_3589

I sommer fikk jeg en bestilling på skjørt i størrelse 86.
Jeg hadde veldig lyst til å prøve å sy GEKKO sine skjørt, så jeg kjøpte mønsteret og satte i gang.

Knaallmorsomme skjørt å sy. Man kan jo kombinere i det uendelige og leke med farger, stoffer, knapper og pynt. Gøy!

DSC_3590

Siden jeg først var i gang med å sy skjørt, ble det 3 skjørt i samme størrelse.
Da er det skikkelig gøy når kunden ikke klarer å bestemme seg, men ender opp med å ta med hjem alle 3. Hurra!

Nå skal vi sy masse flere skjørt, i alle størrelsene. Vi må jo legge dem ut i nettbutikken og i den fysiske butikken: Ny Årgang. Følg med!

Send meg gjerne en mail: shamu@speilbildet.com om du har størrelses/farge/stoff ønsker.

DSC_3591

Ingen kommentarer: