søndag 12. august 2012

Vinneren er trukket!!!

Vinneren av sensommerens første KONKURRANSE er herved trukket!!!

Hvem var den heldige av 69 deltakere?

Photo 21 16 22 12.08.12


Jeg har brukt ett automatisk trekkesystem som jeg fant på nettet, som gjør trekningen ikke bare rask, men også helt tilfeldig og rettferdig.

Vinneren av DENNE vesken, er nemlig……:

Photo 21 11 19 12.08.12


KARINA
Du skrev følgende melding:

Karina sa...

Liker selvsagt siden din og en Shamu veske hadde vært supert som (en bittelitt forsinket) bursdagsgave ;)

søndag, 05 august, 2012

Ta kontakt med meg på mail: shamu@speilbildet.com
Og gi meg adressen din, så kommer vesken plutselig i posten.

Jeg legger link til dette innlegget på FACEBOOKsiden min også, i håp om at du ser dette.

GRATULERER!!!!

1 kommentar:

Elise sa...

Gratulerer til vinneren

..bare litt missunnelig ;P