mandag 30. juli 2012

On going project og natt-skole-aktivitet

DSC_1791

Siden jeg plutselig har flere prosjekt på gang, samtidig, så tar dette teppet litt tid.
Jeg startet på det 1. Juli og er nå ferdig å hekle alle rutene, feste alle trådene, samt hekle sammen nesten halve teppet.
Jeg mangler å hekle sammen resten, samt noen runder med kant rundt hele teppet til slutt. Så.. ting kan ta litt tid.

Men, siden jeg selv syns det er spennende å se hva dere andre driver på med i form av underveis-bilder, så prøver jeg å være lit flink selv også.

Målet er å være ferdig med teppet innen skolestart ca 15. August.. det er drøye 2 uker til…. hjeeelp!
Men, det er viktig at mor har noe deilig å tulle rundt seg når hun skal lese bok, spise sjokolade og synge stille sanger mens ungene er på skolen… Jepp!

DSC_1793

Se; flink jente?! Sant?! hihi…

DSC_1794


Sånn ellers har jeg tatt opp igjen gamle strikkekunster i dag.
ELLER, det vil si at jeg aldri har kunnet legge opp, heller aldri noe mer enn å strikke rett frem.
Så i morges klokken 06:10, da hele huset sov… lette jeg opp DENNE SIDEN og startet studiet. Det gikk smooth takket være medisiner som gjør meg søvnløs.. Heyhey!
Jeg er allerede godt i gang med bursagsgaven til mellommannen her i huset.
Jeg TROR han vil bli mektig glad.. for han elsker alt det mamma lager.
*smelt* DET er god oppdragelse det! Smilefjes som blunker

536703_4076083295956_1227487370_n

Ingen kommentarer: