onsdag 19. oktober 2011

Ring “Charlie”

027

Neste helg skal jeg være med på høstmesse i Flekkefjord.
I den anledning er det morsomt å ha med litt småting også, men hva skulle man finne på?
Jeg er veldig glad i å pynte meg med lekent pynt, pynt etter humør og dagsform, veldig ofte fargerikt, stort eller litt utenom det vanlige.
Det finnes heldigvis veldig, veldig mange andre lekne jenter og damer, men så altfor lite lekent pynt. Her må man bidra til offentligheten!

Jeg har tenkt i ett par år at det hadde vært morsomt med knapperinger, men det skorter ofte på tida.
Nå var tiden inne, og Ellen var så kjempesnill å handle regulerbare ringer for meg. Sånt noe har de ikke i Flekkefjord nemlig.

Dette var mitt første forsøk. Litt skjev og sjarmerende er den, men det skal første forsøk også være. De neste ringene gikk heldigvis smertefritt.

Charlie er min ring, den skal jeg bære når jeg føler for litt bling bling og ekstra glamour på en vanlig torsdag, som i morgen.

Ha en ringende kveld! 

Ingen kommentarer: