fredag 24. juni 2011

Shamukjole “Froskelår og bølgeskvulp”

DSC_9513

Det ER gøy å kræsje strømpebukser mot morsomme kjoler.
Grønne froskelår strømpebukser er liksom ALDRI feil, de kan brukes til ALT.

DSC_9505

Kongeblå velour – en fantastisk DEILIG farge som gir bøtter og lass med energi. Hvem trenger ikke det?
Påsydd belte og svær godteri-lomme i nydelige Vintage restestoff, fått av Loops, blir PERFEKT!
Hvem sa at rester skal kastes??? Give them to ME!

DSC_9506

Beltet kan knyttes på ryggen slik at endene VIFTER fin fint i takt med rumpa når du går. Da skaper man dramatikk på veien og det er fryktelig gøy når man spiser is!

DSC_9517

Små rosa og sjøgrønne detaljer kan skimtes, også sort; ergo man kan safe med sorte pumps eller sandaler.. om vinteren velger man selvsagt kule støvletter.
Glem bare ikke den grønne strømpebuksa, den gjør deg GLAD!

Størrelse: 40

PS: Jepp, du ser riktig. Jeg HAR klippet meg og farget bort min etasjefine ettervekst. Nå er JEG klar for sommeren.
Er du?


DSC_9504

9 kommentarer:

Miriam sa...

Titter stadig inom bloggen din, men er ikke så flink til å legge igjen kommentar. Så nå tenkte jeg å skrive det jeg alltid tenker når jeg er innom: For noen fantastiske kjoler du lager!!! Blir alltid i godt humør av å se på bloggen din og de fantastiske kreasjonene dine :D

Innestemmen sa...

Nydelig igjen!!
Du er bare så god, og takk for at du blir med på tombola og festivitas =)))
Siv

Silje sa...

For en nydelig kjole!!!!
Har du sydd denne på bestilling? Eller er den tilsalgs?

EllenSand sa...

Herlig kjole i nydelig farge.
Jeg har gått motsatt vei ang. hår. Har nettopp farget det mørkere. Nesten brunt. Litt uvant men kult.
Ellen :)

Unknown sa...

En flott kjole og du ser sommerfin ut. ;)

Gry Cecilie Norland sa...

I love it honey!!!! Du er best i test!!!

Umulia sa...

Takk for titten;) Kjempefin kjole.

Små og store gleder sa...

Kjempefin kjole!. Det med noen spreke fargerike strømper skal jeg huske på. Neste gang jeg trenger et lite kick og trenger å være litt ekstra glad skal jeg ta på meg Grønne strøper! Klem

Trine sa...

Hærlig hærlig hærlig! Både du og kjolene er bedårende hærlige! Du er en reser på maskina, både den med tråd, og den med bokstaver og tall! Det er så GØY å ta turen innom deg... Jeg blir bare SÅ GLAD av det! :) :) Å en slik GLAD kjole vil jeg også sy meg, men bare i en større utgave... Skitt au! Ingen bryr seg vel om valkene hvis kjolen er fin! :)