søndag 13. mars 2011

Handlaga 2011–Kategori Redesign

Jeg har vært så heldig å bli nominert i konkurransen HÅNDLAGA 2011 i kategorien REDESIGN.
Dette varmer mitt hjertet masse og jeg blir yr av glede over at noen faktisk syns jeg fortjener å vinne! Lille meg liksom.. hihi..

Tuuusen takk skal dere ha!

Det er utrolig mange knallgode kandidater her, så det er en sann fryd å få lov til å bli nevnt i det hele tatt. Sweet!!

Har du lyst til å bidra til at jeg muligens har en sjangs til å hevde meg litt opp på listen, så blir jeg superglad for en nominasjon fra deg også.
Det er viktig at man nominerer ETT PRODUKT og ikke bare bloggen min.
Jeg vil gjerne ANBEFALE DENNE kjolen som jeg selv liker veldig godt.



Her har jeg blandet voksenplagg og barneplagg, kombinert med noen nytt og skapt en leken kjole med en utrolig morsom fremtid som jeg BRENNER etter å få fortelle dere! Det er SÅ GØY!!
I mellomtiden.. stem stem stem! hihi..

Du må altså nevne navnet mitt: Shamu og legge adresse til det redesignproduktet du liker best, så er jeg nominert.

Takk, takk fra en cashewnødd-mett og happy Anita.

Ingen kommentarer: