mandag 21. februar 2011

Shamukjole “Habibi Ya Nour El Ain”

DSC_7781

Denne kjolen er sydd på bestilling av en god venninne gjennom mange år.
Jeg ble kjent med henne som min inngang til magedansnes verden. Hun var nemlig treneren min da jeg begynte, og etterhvert danset vi i samme gruppe.
Nå er det slik at hver gang jeg snakker med Trine så savner jeg magedansen. Masse.
Jeg ender stort sett alltid opp med å dra frem musikken min og lytte, drømme, mimre og smile.
Trine er fantastisk dyktig på å danse, en vakker dame fra innsiden og ut, og jeg er så glad for at hun ønsker å bruke en Shamu kjole. Jeg er stolt!

DSC_7776

Kjolen er sydd i brun og brent orange fleece.
Kontraststofet er vintage gardin i det mest fantastiske glade mønster.
Man skal være glad når man heter Trine!

Alvehette, vintageknapper og masse medfødt sjel er puttet i kjolen.
Nå er det bare å DANSE!

Kjolen er i størrelse 40, med ekstra smalt skjørt etter ønske.

DSC_7780DSC_7790
DSC_7782

Navnet på kjolen er en sang av Amr Diab, en av de første arabiske musikkforelskelsene jeg fikk.
Fantastisk skjønn sang, romantisk, full av rytme og morsom å danse etter. Love Love!

Vil du høre sangen? Selvsagt! Here you are:

5 kommentarer:

Lunamon sa...

Åååååååååååååååå den sangen er bare nydelig, smakk tilbak i tyrkia. Favortitt sangen gjennom mange år. Takk for at du fant den fram og fikk tina opp en iskald skrott her i skogen. Kjolen er forresten en av dine fineste etter hva jeg husker :o) Ha en strålende dag videre.

EllenSand sa...

Nydelig kjole. Magedans er sikkert artig.
Ellen :)

SiriR sa...

Så gøy at du har drevet med magedansing da:)

Kjolen ble kjempefin, er sikker på Trine blir glad for denne:)

Janne J. sa...

Fin sang og nydelig kjole!

Anonym sa...

Utrolig tøff kjole :)