tirsdag 2. juni 2009

Redesign Shamutunika “In the heat of the moment”

HPIM2832

Jeg kjøpte en tunika på salg en gang for en femtilapp, jeg elsker armene på den, men ellers var det lite med den. Jeg ble klumpete og rar og uformelig.
Eller litt mer enn vanlig jaffal.. hehe..
Jeg plasserte tunikaen på Prøvedukke Stine for å se mulighetene.
Sammen med en avlagt lilla t-skjorte kunne det vel bli noe?
HPIM2824

Jeg klippet litt her og klippet litt der og sydde og styrte uten å prøve underveis.. og jammen fikk den ikke ett nytt liv! O store flaks!
Denne tunikaen LIKER JEG!
Hu mor har fått seg nytt plagg til jobb i morgen. Hurra!

HPIM2825

7 kommentarer:

Irén sa...

Kul tunika! You did it again!!! ;-)

SiriR sa...

Kjempekul! Du er jammen meg god på re design:)

Hannelt sa...

Den ble flott! Hu mor ble ny igjen :)

Eveline sa...

Supert !! Det er så gøy å følge med på bloggen din, Alltid spreke ideer og farger :)

Heilt spesiell sa...

Knasende kul vennen!

LilleLeo sa...

Den ble utrolig stilig! Jeg tror jeg må rote i skapet og se om jeg finner noe jeg kan transformere!

Fit mum sa...

Kjempe kult!