torsdag 9. oktober 2008

Shamubag "Never be the same"

HPIM1320HPIM1319

"Never be the same" heter denne vesken, da det grønne stoffet er ett stoff jeg fikk i gave fra mine kjære venn Heidi, den gang jeg lå på sykehus, alvorlig syk.
Stoffet har vært en panelgardin.
Verken stoffet eller jeg, vil noen gang bli den smame igjen.. dermed måte vesken få navnet den fikk.

Forandring trenger ikke være negativt, det kan også bli noe vakkert.

Jeg har kombinert det nydelige grønne med brun cord.
Vesken har fått en stor lomme på utsiden, denne kan lukkes med en stor vintage knapp.

Innsiden av vesken rommer 2 lommer, samt at hele vesken kan lukkes med magnetknapp.

Navnet på vesken er brodert på hanken, med matchende grønn tråd.

Mål: 37 x 34 cm, hanken er 96 cm lang.

Vesken kan kjøpes på butikken.


HPIM1321

Ingen kommentarer: