fredag 26. september 2008

Shamubag "Røde Seigmenn"

HPIM1190

Dette stoffet fikk jeg i posten av en engel fra Foreldreportalen. Det var en oppmuntring da jeg lå på sykehus. gjett om jeg ble glad!!
Det er ubrukt vintage stoff. Ca 3 meter fikk jeg. Gjett om jeg er heldig!

Inni vesken har jeg brukt en vintage orange duk, sånn gammel vevd type. Skikkelig KUL!
Jeg har laget en innerlomme i det blomstrete stoffet. Denne lommen kan lukkes med en rød knapp.
Selve vesken kan lukkes med en stor brun knapp.
Jeg har fleece mellom lagene i hele vesken, da stoffene var så myke at veska datt helt sammen. Nå er den deilig myk og stødig.

Hanken er lang og perfekt til å bæres tvers over.


Veskens mål: 38x36 cm, hanken er 115 cm lang.

Pris: 499,- + Porto

Denne vesken ligger også i butikken.



HPIM1191
HPIM1192

Ingen kommentarer: