lørdag 12. juli 2008

Shamubag "Cutie Pie"

HPIM0642

En god venninne hadde bursdag på torsdag, så i dag skulle vi ut og hilse på og se om hun så noe eldre ut ;-)

Min kjære spurte henne i går hva hun ønsket seg, slik at vi kunne droppe innom på Kvadrat på veien og kjøpe en fin gave.
Men det eneste jenta ønsket seg var en Shamubag i fargene sort/hvit!!
Jammen da måtte vi jo fikse det da! :-)

Jeg sendte mann og barn ned til byen i dag, slik at jeg fikk satt meg ved symaskinen for å sy en liten gave.

Resultatet ble jeg fornøyd med!
En søt veske med snille retro detaljer.

Innsiden har fått 3 lommer, utsiden har fått en.
Ytterlommen har fått knapper til pynt.
Jeg har også brodert veskens navn i front.

Vesken kan lukkes med en stor vintage knapp.

HPIM0643HPIM0644

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønner godt at hun likte den, knallfin! (som vanlig...)

Anonym sa...

Å, det er så GØY å kikke på alt du lager at jeg ble sittende her en hel halvtime og helt glemte å legge meg! Koser meg skikkelig med å kikke på de fargerike, flotte kreasjonene dine. Får nesten lyst til å blåse støv av symaskinen, gamle stoffer har jeg masse av på loftet. Men jeg blir nok aldri så flink som du er.