torsdag 31. mai 2007

Nye inspirasjonskilder

Jeg har fått den glede av å i løpet av ett par uker fått samlet med MASSE inspirasjon!!!

I love it!!!


Flere av disse bøkene har jeg lånt av mamma. Hun er min håndarbeidsguru... kan alt, ettersom søm er yrket hennes og hekling og strikking i tillegg til alt mulig annet har vært hennes største hobbyer hele livet. Her er det MASSE godbiter.
Jeg har begynt å abbonere på Alt om Håndarbeide også, og der kommer det noen ganger tilleggsbøker.. som denne gangen; Bamsetøy! Den er moro! :-)

JIPPI!!!! Mamma har funnet noen virkelige skatter!!! Strikkebøker fra 1950-tallet, samt en hel haug med strikkeoppskrifter fra 1970 og 1980-tallet.
Den røde permen er stappfull av utrolig mye kuuult!!!

Denne boka kjøpte jeg på salg til 50 kroner. Gleder meg til å lese grundig i den og finne noen spennende Bamse oppskrifter jeg mulig kan klare å følge :-)



Ingen kommentarer: